E-mail marketing voor restaurateurs en hoteliers
Schud uw slapende klant wakker en ga voor klantbinding...
E-mailmarketing is een betaalbare en effectieve methode om uw klanten te benaderen en (weer) te binden aan uw organisatie. U kunt uw klanten bijvoorbeeld op de hoogte brengen van een nieuwe menukaart, aanbiedingen en nieuws over uw organisatie.
E-mailmarketing: meten is weten!
Wij maken een gebruik van een veelzijdig nieuwsbrievensysteem waarmee u na het verzenden van uw nieuwsbrief uitgebreide statistieken kunt bekijken zoals:
- Wie heeft de nieuwsbrief geopend (met vermelding van naam en e-mail).
- Hoe vaak is uw nieuwsbrief geopend (inclusief aantal per persoon).
- Wat vinden uw klanten interessant?
- Waar hebben uw klanten op geklikt (en hoe vaak).
- Wie heeft zich uitgeschreven.
- En nog veel meer...
Deze statistieken zijn waardevol en kunt u meenemen bij het versturen van de volgende nieuwsbrief.
Werkwijze nieuwsbrief opzetten en versturen
- Inventariseren van uw wensen en eisen.
- Bepalen inhoud en opzet nieuwsbrief template.
- Ontwikkelen van een aansprekende 'jasje' van uw nieuwsbrief. Deze is gebaseerd op een vaste structuur waar zelf eenvoudig de inhoud van kunt veranderen.
- Importeren van uw bestaande klanten in het nieuwsbrievensysteem.
- Integreren van het inschijf-formulier van de nieuwsbrief op uw website en andere kanalen zoals Facebook.
- Wij verzorgen het versturen van uw eerste nieuwsbrief.
- Opleveringen handleiding. U kunt vanaf nu eenvoudig zelf de nieuwsbrief aanpassen en versturen.
Bekijk u bijvoorbeeld de door ons gemaakte nieuwbrief voor Brasserie de Zeezot