E-mail marketing voor restaurateurs en hoteliers

Schud uw slapende klant wakker en ga voor klantbinding...

E-mailmarketing is een betaalbare en effectieve methode om uw klanten te benaderen en (weer) te binden aan uw organisatie. U kunt uw klanten bijvoorbeeld op de hoogte brengen van een nieuwe menukaart, aanbiedingen en nieuws over uw organisatie.


E-mailmarketing: meten is weten!

Wij maken een gebruik van een veelzijdig nieuwsbrievensysteem waarmee u na het verzenden van uw nieuwsbrief uitgebreide statistieken kunt bekijken zoals:

  • Wie heeft de nieuwsbrief geopend (met vermelding van naam en e-mail).
  • Hoe vaak is uw nieuwsbrief geopend (inclusief aantal per persoon).
  • Wat vinden uw klanten interessant?
  • Waar hebben uw klanten op geklikt (en hoe vaak).
  • Wie heeft zich uitgeschreven.
  • En nog veel meer...

Deze statistieken zijn waardevol en kunt u meenemen bij het versturen van de volgende nieuwsbrief.


Werkwijze nieuwsbrief opzetten en versturen

  1. Inventariseren van uw wensen en eisen.
  2. Bepalen inhoud en opzet nieuwsbrief template.
  3. Ontwikkelen van een aansprekende 'jasje' van uw nieuwsbrief. Deze is gebaseerd op een vaste structuur waar zelf eenvoudig de inhoud van kunt veranderen.
  4. Importeren van uw bestaande klanten in het nieuwsbrievensysteem.
  5. Integreren van het inschijf-formulier van de nieuwsbrief op uw website en andere kanalen zoals Facebook.
  6. Wij verzorgen het versturen van uw eerste nieuwsbrief. 
  7. Opleveringen handleiding. U kunt vanaf nu eenvoudig zelf de nieuwsbrief aanpassen en versturen.

Bekijk u bijvoorbeeld de door ons gemaakte nieuwbrief voor Brasserie de Zeezot


Meer informatie over e-mailmarketing voor horeca?

Wij helpen u graag verder, neem vrijblijvend contact met ons op.