Social media voor horeca

Voor een goede binding met uw (nieuwe) klanten

Sociale media is hét instrument om in contact te komen met uw potentiële klant. U krijgt direct contact met uw (potentiële) gasten in een voor hun zeer vertrouwde omgeving. Daarbij is sociale media een uitstekende methode om het contact met uw bestaande klanten warm te houden en ze op de hoogte te houden van ontwikkelingen bij uw bedrijf.

Facebook voor horeca

Facebook is bij uitstek het meest geschikte sociale media kanaal voor restaurateurs. Direct contact met uw doelgroep. Wij kunnen u onder andere helpen bij:

  • Bepalen van uw online strategie.
  • Inrichten van advertentiecampagnes gericht op uw doelgroepen.
  • Ontwikkelen van Facebook applicaties waarbij uw klant door een op maat ontwikkelde applicatie in contact komt met uw bedrijf.
  • Het optimaal inrichten van uw Facebookpagina en het vormgeven van banners, profielfoto's, en dergelijke. 

Voorbeeld Facebookpagina van onze klant


Volg Horécards op Facebook


Instagram, Twitter en Google +

Instagram is sterk in opkomst bij de horeca ondernemers, al weten zij deze vaak niet op de juiste wijze in te zetten. Wij kunnen u adviseren over de strategie die u moet hanteren om meer klanten te bereiken. Twitter en Google+ worden ook gebruikt als sociale media kanaal, zij het minder effectief dan Facebook en Instagram. 


Welk sociale media kanaal is voor u geschikt?

Neem contact met ons op, wij helpen u graag.